joi, 30 octombrie 2014

Ce i-a spus ea

„Te iubesc! Te iubesc, numai la tine mă gândesc, numai pentru tine trăiesc, trebuia însă fac asta, să mă văd pe mine în povestea asta, să mi se întâmple, să mă simt femeie. Dar nicio secundă nu m-am îndepărtat de tine, niciun minut nu te-am avut departe. El nu contează. Tu eşti bărbatul meu, înţelegi ? Pe tine te iubesc, tu eşti uriaşul meu, lângă tine mă simt la adăpost, de tine vreau să ştiu, de braţele acestea puternice, de mintea ta şi de pasiunea ta am eu nevoie cu adevărat. Fac orice vrei, nu pot trăi fără tine! Am vrut doar să ştiu că pot, să nu mă ascund, să fac ceea ceva ce voiam. Eu nu pot lăsa asta să stea între noi, nu te pot lăsa să pleci de lângă mine, nu vreau o viaţă care e lipsită de tine. Vreau să fii cu mine, să te iubesc cum ştiu eu, să îţi arăt cât pot dărui, să te simt aproape. Înţelegi? Nu se poate termina aşa… Vreau să poţi uita, să trecem peste asta, să fim fericiţi, să găsim un loc al nostru şi să ne iubim că în toţi aceşti ani frumoşi în care am fost împreună. Iubitul meu, eşti iubitul meu şi nimic nu va schimba asta. Eşti omul meu, eşti cel de care am eu nevoie cu adevărat, te rog, nu fă nimic de care să ne pară rău apoi. Nimeni nu se poate compara cu tine, nimeni si nimic nu poate fi nici măcar pe aproape de ceea ce eşti tu pentru mine. Nu înţelegi că te iubesc? Ştiu că acum ţi se pare că nimic din ce am făcut nu se potriveşte cu ce spun, dar e adevărat, te iubesc şi nu pot să mă gândesc că te-aş putea pierde. În mintea mea totul avea un sens, eu făceam ce îmi doream atât de mult şi tu trebuia să rămâi lângă mine. Simt că am făcut greşeala vieţii mele, dar nu se poate să se termine. Noi trebuie să fim împreună! Nu se poate termina aşa. Lasă-mă să stau în preajma ta, lasă-mă să am grijă de tine. Nu poţi să dispari, nu mă poţi lăsa singură. Am nevoie de tine, am vrut doar să fiu eu întreagă şi ştii cât îmi doream, hai să mergem mai departe, să trecem peste asta. Am nevoie de tine, nu pot trăi fără tine, cine mă va învăţa ce să fac, cine îmi va spune cum e bine? A fost o rătăcire, nici măcar atât, nu contează nimic altceva, eu sunt a ta, ai uitat? Vorbeşte cu mine! Spune-mi ceva! Spune-mi că o putem lua de la capăt. Lasă-mă să stau lângă tine, să te ating. Iubitul meu! Fac ce vrei tu! Te iubesc de mor, înţelegi ?”
El nu înţelese. Şi plecă pentru totdeauna.


7 comentarii:

  1. Suntem oameni si suntem supusi greselii, chiar daca tindem catre perfectiune, la fel cum sta in puterea noastra sa iertam.EA, poate a gresit...dar nu si-a dorit sa rupa o parte uriasa din sufletul ei si al lui...EL...ce nu a inteles???Intr-un suflet in care au existat sentimente EL nu a putut gasi acea rezerva de a putea trece peste greseala ei???Am spus greseala...poate dorinta..poate orice altceva...Putem suferi in tacere, putem trece peste si sa iertam..dar nu putem UITA..EL, poate sa inteleaga dorinta ei.. o poate face si poate trece peste aceasta suferinta ascultandu-si sufletul...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce i-a spus el

    "Lasă-mă să-ți privesc chipul frumos până îmi va fi tatuat definitiv pe retină. Lasă-mă să mă arunc în marea ochilor tăi și să înot până în adâncimile cele mai tainice ale sufletului tău. Lasă-mă să desenez din mângâieri fiecare curbă a trupului tău de femeie perfectă. Lasă-mă să mă cufund în mireasma părului tău până adorm și încep să visez că-mi făgăduiești că noaptea asta va fi doar a noastră. Că-ți golesti mintea de el și-ți umpli sufletul de mine. Că lași golul din stomac pe care-l simți să se facă hău, să te înghită cu totul și că te lasi purtată pe aripi de fluturi acolo unde te duce pasiunea. Că te dezbraci de constrângeri, de inhibiții și complexe și pășești într-o lume în care nu existăm decât noi doi și dorința noastră sfâșietoare."

    Ea îl lăsă. Și apoi imediat căzu pradă cumplitelor remușcări.

    And as you move on, remember me,
    Remember us and all we used to be
    I've seen you cry, I've seen you smile.
    I've watched you sleeping for a while.
    I'd be the father of your child.
    I'd spend a lifetime with you.
    I know your fears and you know mine.
    We've had our doubts but now we're fine,
    And I love you, I swear that's true.
    I cannot live without you.

    Goodbye my lover.
    Goodbye my friend.
    You have been the one.
    You have been the one for me.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ea il lasa.Dar nu cazu prada cumplitelor remuscari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Oh, ba da! Altfel nu i-ar fi spus tot ce i-a spus ea.

    RăspundețiȘtergere
  5. O singura remuscare i-a zgariat inima-ca l-a pierdut.Pentru restul...nu mai simtea nimic.Tot ce i-a spus a fost in zadar!

    RăspundețiȘtergere
  6. Don't make me close one more door
    I don't wanna hurt anymore
    Stay in my arms if you dare
    Must I imagine you there?
    Don't walk away from me
    I Have Nothing
    Nothing
    Nothing, if i don't have you

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu cred că se poate vorbi despre iluzii. Cred că e ca atunci când citești o carte. Simpatizezi sau nu un personaj, empatizezi sau nu cu un personaj sau altul, te identifici sau nu cu unul sau cu altul. Te transpui în lumea lor. Încerci să înțelegi, să-ți imaginezi ce a determinat cursul într-un anumit sens al poveștii sau să-ți imaginezi o altă continuare sau un alt final al poveștii. Poate că ce ramâne este o senzație, o emoție.

    RăspundețiȘtergere